Kurv  

Ingen varer

DKK 0,00 Fragt
DKK 0,00 Samlet

Gå til bestilling

Kategorier
Nyhedsbrev
Kontakt os

Du kan kontakte os på:

Telefon: 98 17 27 45

Send os en e-mail
Ocean Blue

 

Salgs- og leveringsbetingelser

Generelle oplysninger

NørresundbyGuld
Brotorvet 1, 9400 Nørresundby
CVR nr. 25 81 96 24
Tlf. 98 17 27 45

Betaling

På noerresundbyguld.dk kan der betales med: DANKORT, VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD & MAESTRO.
Der tages ikke gebyr ved betaling på noerresundbyguld.dk.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra noerresundbyguld.dk.
Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Levering

For at få din vare leveret skal du betale fragt. Ved samlet køb over 399,- kr. leveres fragtfrit.
Levering sker med Post Danmark. Leveringstiden er ca. 2 hverdage, ved lagerførende varer.

Bestillingsvarer vil oftest kunne leveres inden for 5 hverdage.Vi leverer i Danmark. 

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på noerresundbyguld.dk.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende en mail til shop@noerresundbyguld.dk.
I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Derefter vil du modtage en mail med et returskema.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelsemed tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. 

Varer undtaget fortrydelsesretten

Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg, kan ikke returneres.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder). . Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling ved opgivelse af et dansk kontonummer, når vi har modtaget varen retur. 

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Nørresundby Guld
Brotorvet 1
9400 Nørresundby.

Du kan også fortryde købet ved at maile returskema til os og derefter aflevere varen personligt på ovenstående adresse.  

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder vores returskema. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. returskemaet kan rekvireres på shop@noerresundbyguld.dk

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på noerresundbyguld.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af Deres eget valg af anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder).

Varen sendes til:

Nørresundby Guld
Brotorvet 1
9400 Nørresundby

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Brug gerne vores returskema som du kan rekvirere på shop@noerresundbyguld.dk Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os på noerresundby.dk har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Nørresundby Guld og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og den webansvarlige for Nørresundby Guld har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
De dataansvarlige på noerresundbyguld.dk er Indehaver: Marianne B. Lindegren & Salgsassistent: Maja Nielsen.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret..
Oplysninger afgivet til noerresundbyguld.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. 
Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre.

Som registreret hos Nørresundby Guld har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Nørresundby Guld via e-mail shop@noerresundbyguld.dk

Børn og unge under 18 år

Du skal være fyldt 18 år for at handle på noerresundbyguld.dk – Er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.

         Link til forbrugeraftaleloven: https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=160666

Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse salg@noerresundbyguld.dk